woensdag 10 oktober 2012

125/365 3 tassen + de kapstok

Vandaag niks weggegooid, behalve oud papier.
3 plastic tassen met her en der verzamelde troepjes en stapeltjes die even snel uit het zicht moesten als er onverwachts bezoek kwam bijvoorbeeld... (hebben jullie dat ook wel eens en wat doe je dan met die troepjes?)
Maar deze tassen zijn weer leeg en alles ligt weer op de plek waar het hoort.
En daarna heb ik de kapstok opgeruimd, er hingen weer allerlei kledingstukken aan die er niet horen. Zomerspul in de was en de rest uitgezocht. Er kan/magniks weg;-)

Voor:

Na:

4 opmerkingen:

  1. Ik kieper het vaak dan even snel in een boodschappentas die ik vervolgens in mijn werkkamer zet en die daar dan soms na maanden nog staat. Of ik moet eigenlijk zeggen stond, sinds mijn werkkamer redelijk op orde is en ik er vaak zit ben ik ook steeds sneller geneigd zo'n tas ook even op te pakken en uit te ruimen.
    Maar ja, het is dus inderdaad heel herkenbaar, even snel troepjes wegwerken....haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als erbij ons nog verwachts bezoek komt, dan ben ik altijd al te laat wat dan staan ze al op de stoep, dus dan doe ik er ook geen moeite meer voor, maar als ik weet dat er mensen komen dan moet ik gauw nog ff opruimen. Nou dat gaat dan vaak hier de la in. Een la waar dus ook alles in ligt en als ik iets kwijt ben kijk ik ook vaak daar in. 9 van de 10 keren ligt het dan ook daar. Een grote puinhoop dus. Deze la heb ik trouwens ook nog niet gehad, maar de afgelopen weken is er dan ook niets ingekomen, omdat ik alles eigenlijk tovch wel aardig bij hou of komt het omdat er geen visite is geweest? ach wat maakt het uit

    Jij bent in ieder geval weer goed bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, ja die stapeltjes heb ik ook. Mijn computerkast is dan de 'opslag' voor dat soort opruimwerk.
    Maar ja, uiteindelijk moet ik toch ook die kast weer door en kom dan vanalles tegen, naast gewone administratie, vaak ook huiswerk van de kinderen, iets dat ik moet bestellen op internet etc.

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen