zondag 8 april 2012

8 april, dag 112, terras achtertuin

Vandaag echt geen foto.
1e paasdag en alle kinderen waren thuis, oudste zoon met vriendin.
Vanmorgen gingen we met z'n allen naar de kerk, en daarna hebben we een uitgebreide paasbrunch gehad.
Natuurlijk nveel te veel gegeten...
Maar het was supergezellig.
Na het eten gingen de kids even naar hun oma en ik ging met een boek op het terras zitten. Op de schommelbank, op het stukje dat al vrij van onkruid was.
Maar ja, als je dan om je heen kijkt, zie je natuurlijk vooral het deel wat nog gebeuren moet, en voordat ik het wist, zat ik op mijn knieen in mijn zondagse jurk aan het onkruid te trekken.

Morgen hoop ik het af te maken, als het tenminste droog blijft.
En dan zal ik ook foto's maken.
Fijne tweede paasdag!

3 opmerkingen:

  1. Gek he, dat heb ik nou ook, dan begin ik met een boek en eindig ik met een emmer. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ik kan het ook altijd niet laten als ik buiten zit en ik zie wat onkruid of wat dan ook, dan MOET ik het eruit trekken... MJa... wordt het wel knap van!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het écht te pakken, zo te lezen! Top!!

    BeantwoordenVerwijderen