zondag 10 juni 2012

119/365 open kast in de kamer



De kast in de woonkamer is nodig weer aan een opruimbeurt toe.
Maar deed ik er de eerste keer een aantal dagen over; plank voor plank en mandje voor mandje...
het heeft z'n vruchten afgeworpen, want je ziet het op de klok; ik begon om 11.27 uur.



Deze mooierd mag weer een poosje pronken op de bank!



Dit is alles wat er echt niet thuishoort en wat weer naar boven moet.



En kijk eens! Om 11.40 uur is de hele kast weer netjes! In slechts 13 minuten!


3 opmerkingen:

  1. jeej goedzo, dat ziet er al heel goed uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hetzelfde heb ik hier ook. Als ik plekken nog een keer onder handen neem, dan gaat het stukken sneller.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die kasten altijd hè
    ik ben gegaan voor kasten met deuren....

    BeantwoordenVerwijderen