donderdag 7 juni 2012

116/365 konijnenhok, de was en smoesjes?

Laat ik met de smoesjes beginnen; het uitstellen duurt langer en langer, totdat ik me vanmorgen bedacht dat ik per dag toch gauw wel aan een half uur kom........met nadenken over huishouden en klussen en dingen die gebeuren moeten en die ik nog wil doen enz. enz.....
Dom he?
Maar ik heb een goed excuus om weer uit te stellen...
Nou ja, excuus... smoesjes kun je het ook noemen. 't Is maar hoe je het bekijkt.
Ik ben nl vorige week vrijdag gevallen met mijn fiets vol boodschappen.
En nu heb ik een zere knie.
En nu kan ik heel veel dingen niet doen!
(maar eigenlijk ook best wel dingen wel...)
Het is echt heel zielug hoor;-P
Kijk maar hoe mijn onderbeen er na bijna een week uitziet:





En 's avonds is de enkel ook nog megadik.

Dus op mijn knieen werk ik niet, maar het konijnenhok kan ik natuurlijk best schoonmaken.
Youp zit overdag lekker buiten in zijn ren:



Het konijnenhok voor:



Het konijnenhok na:


En in plaats van de droger te gebruiken, die lekker makkelijk bovenop de wasmachine staat, heb ik het buiten gehangen.

Eindelijk weer een beetje tevreden over mezelf.

8 opmerkingen:

  1. Ziet er pijnlijk uit. Ik snap best dat je dat als smoes euhh reden gebruikt. Anders doe je toch de lichte klussen zoals je nu deed?! Ook prima.
    Youp heeft een lekker leventje zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow jeetje zeg je hebt een flinke smak gemaakt! rustig aan he

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, dat ziet er niet gezond uit ;)
    Rust maar goed hoor...die klusjes kunnen later nog...
    liefs en een goed en snel herstel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje mina, kan me goed voorstellen dat je hier last van hebt. En als dan nog de enkel dik wordt, dan is dat volgens mij een hint om echt even rustig aan te doen.

    De grote klussen komen wel weer, als je been genezen is. In ieder geval goed dat het tapijt van't konijn hebt uitgeklopt, en de was buiten is natuurlijk ook altijd super. Ruikt veel lekkerder en spaart geld!

    P.S.: Wat krijgen we nou? Hebben ze de vertrokken letters die wij steeds moeten overschrijven nu aangevuld met wazig gefotografeerde huisnummers???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry, reactie hierboven wemelde van de fouten, hierbij poging twee:
    Als je enkel dik blijft moet je elke dag een paar kopjes venkelthee drinken. Dit werkt vocht afdrijvend. En op de blauwe plekken die (al) dicht zijn lekker dik arnica smeren. Dat verkopen ze gewoon bij de drogist en werkt als een tierelier. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik zit ook geregeld te denken over mijn huis, vooral als ik op de bank zit met een bakkie leut en om me heen kijk... Ik wordt er geregeld niet vrolijk van...

    Nu heb ik deze week wel een goede smoes... of eigenlijk excuus... Ik zit weer aan een kuur, maar die had ik weken daarvoor natuurlijk niet... ik ben druk bezig met het ontwijken van mijn huishouden... zó kriegel wordt ik er van... van mezelf en van mijn huis.

    Gelukkig heb jij jezelf ondanks pijnlijk been toch aan het werk gezet. Wauw, wat een blauwe plekken en je knie!!! dat ziet er héél pijnlijk uit, héél veel beterschap dat je snel geen last meer hebt en je huidje weer netjes egaal is. Goed hoor, dat het huis van Yoep weer gedaan is... gewoon klein beginnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een smak heb jij gemaakt zeg. Hoe gaat het inmiddels met je been? Dikke knuffel van mij xx

    BeantwoordenVerwijderen