donderdag 16 januari 2014

137/365

In de herhaling: de magneetplekken... Deze keer speciaal voor Carla, die ook aan het opruimen is geslagen;-)

Omdat ik straks bezoek krijg, moet ik echt eerst weer de dagelijkse plekken langs voordat ik aan mijn plan; de kelderkast ga beginnen.
Ik zeg er verder maar niet al te veel over, de foto's spreken voor zich...
En echt, ik snap er niks van, die magneten zijn zo sterk, ik kan me niet herinneren dat ikzelf al die spullen weer neergelegd heb, dat moet echt vanzelf gegaan zijn...


Voordat ik me kon omdraaien was de inspecteur al bezig met de controle... Goedgekeurd geloof ik, want 1 minuut later lag meneer te slapen tussen het fruit... dat zal vast gezond zijn;-)


Hierbij moet ik eerlijk zeggen dat het een en ander in de mandjes daaronder is beland, omdat ik zo gauw geen betere plek wist. Maar opgeruimd is opgeruimd, he? En die mandjes komen ook vanzelf weer aan de beurt.


En ondertussen is de vaatwasser ook klaar, het aanrecht spic en span en ik ben klaar voor het bezoek.

3 opmerkingen: