maandag 16 februari 2015

16 februari

Het opruimen gaat gestaag door, ook als ik niet met plankjes bezig ben. Dochter gaat bijna op kamers, ze heeft de sleutel al en is druk in haar paleisje bezig. Inmiddels zijn er al heel wat spullen die kant op gegaan. (al lijkt de rommel alleen maar groter te worden, maar daar kijken we maar even doorheen. Haar bij elkaar gespaarde "uitzet" is al naar Groningen, haar matrassen ook, maar het bed staat hier nog, ze slaapt nu op het logeermatras naast de onderdelen van het bed. Vanmorgen heb ik 2 dozen, 1 met tijdschriften die ze wil bewaren en 1 met een gekregen senseo-koffiezetter, alvast in de kofferbak van de auto gezet. In ieder geval het huis uit en klaar om de eerstvolgende rit mee te nemen.


Gisteravond at ik alleen en had ik geen zin om "echt" te koken. Ik zocht op google naar wat ik met havermout kon maken en ik maakte havermout-banaan-pannenkoekjes.


Ik vond ze best lekker, minstens zo lekker als gewone pannenkoeken, maar ik deed er nog wel kaas over, anders vond ik ze door de sojamelk en de banaan, toch te zoet. Maar ik bleef hartige trek houden. Misschien de volgende keer als lunch. En kinderen vinden het vast heerlijk!

Vanmorgen at ik een schaaltje warme pap. Het eerste pappak is bijna leeg;-)
Ik ga proberen deze week geen boodschappen te doen. (of in elk geval zo weinig mogelijk)
Voor vandaag heb ik alvast niets nodig.

P.S. Nadat ik dit blogje nog een keer overlas, ontdekte ik dat ik de zout vergeten was in de pannenkoekjes...

1 opmerking:

  1. O jee, ja zonder zout zijn ze natuurlijk wel heel erg zoet... nog maar een keer overmaken met zout dan...
    Lekker dat je dochter er zo'n zin in heeft, in haar paleisje.. en ook lekker dat er dan straks toch heel veel spullen alvast uit je huis zijn...
    Succes met de verdere verhuizing.
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen