woensdag 18 februari 2015

17/365

Gisteren wel in de kelder bezig geweest, maar nog niet over geblogt, daar had ik geen tijd voor. Dat komt vanavond of morgen wel.

Vandaag op mijn vrije dag een ander klusje gedaan.
Eerst het konijn een schoon kippenhok gegeven;-)
Ja, dat lees je goed. We hebben wel een konijnenhok, maar dat is niet supergroot, vind ik. In de zomer is het konijn altijd buiten in de ren op het gras, maar in de winter kan dat niet.
Van een vrendin kreeg ik een kippenhok, met het plan om straks in het voorjaar een paar kippen te nemen, maar zolang die er nog niet zijn, mag het konijn erin. En die heeft het reuze naar zijn zin met al die ruimte verdeeld over 2 verdiepingen.
Ik heb alle vieze stro eruit gehaald en de nieuwe stro er op een grote bult in gelegd.Zo heeft Sjinkie konijn het het liefst! Dan is hij daarna uren zoet om alle stro over het hok te verdelen zoals hij het zelf het fijnste vind! Het is een heerlijk dier!


En vanmiddag ben ik druk met dochter. Zij is al in Groningen en ik ga er heen met 6 dozen, die dus uit mijn huis verdwijnen! (hoezo opruimen) Die breng ik naar haar kamer en dan gaan we nog een kastje in elkaar zetten en vanavond met z'n drietjes eten. (2e zoon woont in hetzelfde huis als dochter)
Gezellig!

3 opmerkingen:

  1. Een konijnenhok schoonmaken is ook een aardig 'kastje' hoor... beste klus.
    Ik deed vanmorgen het kippenhok, we hebben 4 krielkippetjes, en dat vind ik ook steeds een beste klus...
    En die dozen wegbrengen, een heel groot kastje!! Ruimt lekker op...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed bezig dus!!!! Leuk dat konijn dat graag zijn inrichting verzorgd :)
    En fijn dat je weer wat dozen kwijt bent, veel plezier in Groningen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoppelakee, dat is weer ruimte!!
    En fijn dat het klusje Konijn deze week weer is gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen