donderdag 26 februari 2015

22/2015

Vandaag een hele drukke werkdag met 4 kleuters en 2 dreumesen. Ik kan dus niet boven of in de kelder aan het werk.
Dus pak ik een paar plekjes aan, die steeds weer terugkomen... Hopeloos ben ik...

Eerst de vaatwasser maar weer:

Heerlijk weer een weekvoorraad fruit voor alle kindjes in de opvang! Zo'n volle fruitschaal geeft me ook een rijk gevoel!

Dan het vensterbankje in de keuken:


En tenslotte de grote, open kast in de woonkamer:

Vandaag kreeg ik weer dingen kado!

Een prachtige houten poppenwieg, een houten loopkar en mooie houten boekenstandaards.


En ik kon de 6 potjes babyvoeding uit mijn kelder weer doorgeven aan een moeder voor haar 1-jarige dochter!

Op de vensterbank staan de eerste (gekregen)moestuinzaadjes voorgezaaid!
Wat een voorrecht en rijkdom...

2 opmerkingen:

  1. Zo, lekker opgeruimd weer en wat een ontzettend leuk houten speelgoed.
    Daar kunnen je kindjes lekker lang mee spelen hoor... prachtig.
    Verrukkelijk, zo'n volle fruitschaal.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Flinke opruimactie hoor op drie plekken tegelijk.
    E weer een hele verbetering. Heerlijk!

    Sommige plekken slibben gewoon steeds dicht en moeten gewoon regelmatig aan bod komen. Dat is hier ook. Goed dat je het ook doet.

    BeantwoordenVerwijderen