vrijdag 9 januari 2015

9 januari

Geluncht met peuter van bijna 4, dreumes van anderhalf en 2 babies van 8 maanden.
Ik vond het een zware werkdag en tussendoor moest ik ook nog flink opruimen, de wc en de keuken extra schoonmaken, want om half 6 ging het laatste kindje naar huis en om 7 uur kwam een aanstaand ouderpaar bij me kennismaken voor eventuele opvang van hun baby vanaf september. En dan moet je een goeie indruk maken he?
Een vriendin kwam nog even een kopje thee drinken en nam een tas met wol mee, die bij haar al een paar jaar op zolder lag. Alweer een dag met een cadeautje!
Dochter nam meteen vanuit haar stage patat en kroketten mee. Dan kon de keuken netjes blijven;-) Goed excuus toch? Wij halen patat bij de cafetaria, omdat ik geen frituurpan in huis wil hebben. Dan zou de verleiding voor een avondsnackje veel te groot worden...

Het gesprek verliep goed, maar ze gaan ook nog kijken bij een kinderdagverblijf. Ik hoor binnenkort wat ze besluiten.
Om kwart voor 8 waren ze weer weg en toen ben ik gauw nog naar de supermarkt gegaan voor de weekendboodschappen.
Bij de Coop hadden ze 5 kilo aardappelen voor 1 euro. Daar nam ik 2 zakken van mee. In totaal was ik 23,35 euro kwijt.

Om half 9 ben ik thuis en kan ik eindelijk zitten.
Vanavond blijf ik op de bank en ga lekker breien en tv kijken en blogjes lezen.

1 opmerking:

  1. Hoi Aafke,
    Nou, dat was dus best een pittig dagje ja... dat kun je wel zeggen. Vier kindjes de hele dag om je heen, en dan tot half zes, dat is een lange dag... Zeker als je daarna nog een stel ouders binnen krijgt, dan ben je eigenlijk nog steeds aan het werk...
    Geniet van je avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen