maandag 2 maart 2015

26/2015


Geen voor-foto, ik was al zo enthousiast bezig dat ik te laat was voor de foto;-)
Maar geloof me maar op mijn blauwe ogen... de kartonnen doos was vol papieren en schoolspullen en het roze krat was zo vol dat het deksel er niet op paste.
Is gereduceerd naar een driekwart vol krat, waar schoolspullen inzitten die ik niet op eigen houtje durfde weggooien, daar mag dochter dus zelf nog naar kijken.

En verder maakte ik de koelkast schoon.

Helaas moest ik ook wat dingen weggooien, die lagen er al sinds mijn verjaardag eind januari. En ik kookte met spullen uit de koelkast alvast voor vandaag en morgen!


1 opmerking:

  1. Hoi Aafke,
    Wat heerlijk hè, telkens als er weer wat leeg is. Zoals die kartonnen doos, en het roze krat is ook al bijna leeg. Zoveel meer ruimte ook in je hoofd, want aan die kartonnen doos hoef je niet meer te denken, en aan de inhoud van het krat ook niet, want dat mag je dochter doen..
    En je koelkast ziet er ook zo lekker ruim uit nu...
    Heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen