vrijdag 6 maart 2015

Werken aan het spaardoel

De stand was vorige week 30 euro.
Deze week is er weer iets bijgekomen.
5,00 Ik bracht heeel veel lege flessen weg.
2,50 verkoop mooie blikken trommel op prikbord Zuidlaren.
0,02 gevonden tijdens opruimen laatje.
0,50 gevonden in een zak van een vest.
15,00 verdiend met het helpen van de bezorging van de regiopost.

Plus de 30 euro die ik al had gespaard, maakt het bedrag nu 53,02
Nou, dat valt me niks tegen!
Maar goed, als ik op 1000 wil komen in 2015, zal ik ook 100 euro per maand moeten sparen...

3 opmerkingen:

  1. Alle beetjes helpen! En wie weet zit er ergens nog wel een mooie grote meevaller.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch alvast een heel goed begin en je weet wat ze zeggen over goed beginnen hè?
    Het gaat je vast lukken...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ken je roamler? Een consumenten onderzoek app. Je maakt opdrachten, binnen en buiten en ontvangt daar direct geld voor. €3 per opdracht is normaal. Zo heb ik in de afgelopen 6 mnd een mooi bedrag bij elkaar gespaard.

    Ruth Hoosemans

    BeantwoordenVerwijderen