woensdag 8 april 2015

49/2015

Gistermorgen, met 3 kleine kindjes die ik niet alleen in de kamer kon laten, moest ik een klusje verzinnen, waarbij ik niet naar boven hoefde.
Ik zag deze oude EHBO-tas weer staan, die ik eerder al een ereplaatsje op de vensterbank gaf.
Die tas zit ook vol met gekregen postcrossing- en swapkaartjes van over de hele wereld, maar ook gewoon van hier in de buurt.
Ik dacht aan de kaarten die ik boven uitgezocht had en die ik gesorteerd had op poezenkaarten-houden, andere kaarten-wegdoen.
Opeens bedacht ik me ook dat ik in de periode dat ik druk met die kaarten versturen en ontvangen bezig was, ik er altijd foto's van maakte en er ook een blog van bijhield. En dat blog bestaat nog steeds, dus ik kan die kaarten altijd bekijken als ik dat wil.
Dat maakt het een stuk minder erg om ze weg te doen.
Dus ook van deze kaarten bewaar ik alleen de poezenkaarten. Want met die verzameling wil ik wel ooit nog doorgaan.
het kleine stapeltje links blijft, de grote stapel rechts mag weg.

Wel maakte ik een paar uitzonderingen...
Kijk deze zonnebloemkaart. Daar zitten zonnebloemzaadjes in, die ga ik vanmiddag met de gastkindjes poten en die mogen ze dan mee naar huis nemen...
En kijk eens wat er achter op de kaart staat:


Deze kreeg ik dus tijdens mijn vorige opruimronde, toen ik ook alle kasten in mijn huis opruimde...
Leuke aanmoediging voor nu!!!

En deze kaarten zijn zo mooi zelfgemaakt, die kan ik echt niet weggooien. Die mogen ook blijven!Om af en toe even te aaien;-)

De poezenkaarten die ik boven bewaard had in het postbakje, mogen nu ook in deze tas, nu is alles bij elkaar!

2 opmerkingen:

  1. Hé volgens mij herken ik een aaibaar kaartje :-) van een swap eeuwen geleden ofzo :-) wat ben je weer super goed bezig Aafke! !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé volgens mij herken ik een aaibaar kaartje :-) van een swap eeuwen geleden ofzo :-) wat ben je weer super goed bezig Aafke! !!

    BeantwoordenVerwijderen