woensdag 1 april 2015

5 euro bespaard

Onder het motto van "alle kleine beetjes helpen"...
Eerder kwam er altijd een kennisje die dierenverzorgster is, de nagels van ons lieve konijn Sjinkie knippen.
Zij vroeg er "maar" 5 euro voor. En dat gunde ik haar ook hoor! Zij kon het goed gebruiken. Maar tegenwoordig kan ik het zelf ook heel goed gebruiken.
En dus kocht ik vorig jaar een speciaal nagelschaartje en knip de nagels nu zelf. De eerste keer samen met dochter en we vonden het allebei heel spannend.
Maar vanmorgen deed ik het gewoon alleen met Sjinkie voor me op tafel en gastbaby toezicht houdend vanuit zijn wipstoel.
Het scheelt dat Sjinkie zo lief en rustig is en ook stil bleef zitten.Ik heb ze niet te kort gemaakt, het is nu immers geen probleem om het wat vaker te doen.


En nu huppelt hij weer vrolijk in zijn ren op het grasveld!

1 opmerking: