woensdag 29 april 2015

58/2015, schuur deel 4

"Zomaar" wat spullen uit de schuur gepakt.

Een lege doos met alleen een stuk plastic erin. Dus oud papier en plastic afval.
Een roze mandje met daarin een wit mandje en een pot met "spulletjes".
Eerst het witte mandje:
Behalve de tube lijm bewaar ik niks!

Dan de metalen pot:

Haha, het brommerrijbewijs van tweede zoon toen hij 16 was. (nu 25) en zijn nepzegelring uit diezelfde tijd;-) Ik zal vragen of hij die bewaren wil. De sleutels leg ik ook even apart om uit te zoeken waar die van zijn. De rest kan weg.
En dan verder nog in het roze mandje; jeetje, wat past er toch veel in...

De zoveelste onbekende stekker, weg ermee!

Van de eerste foto (van deze drie) blijft alleen de batterij, van de tweede foto blijft alleen het plakband, van de derde foto blijven de schoentjes (heb ik zelf als peuter gedragen) de pompommakers en de steekmarkeerders.
Pfff... zoveel werk voor zo'n l.llig mandje.

4 opmerkingen:

  1. Wat ben je goed bezig! Die kleine dingetjes vind ik ook lastig om op te ruimen. Meestal verdwijnt het bij mij ook in een doos die je dan later weer tegenkomt....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan hup de eerstvolgende ronde echt het huis uit!!!
    Goed bezig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo i love mandjes maar geen rommel, hha goed bezig, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, lekkere "rommeltjes" Goed hoor dat je ze weg gedaan hebt.

    Gr. Tiny,

    BeantwoordenVerwijderen