zaterdag 30 mei 2015

83/2015 kringloop en milieustraat

Vanmorgen heb ik eens een keer niks uitgezocht, maar wel weggebracht!
Ik ben zó blij!
Gisteren gaf ik al zo'n 60 leesboeken aan een vriendin voor haar minibieb aan de straat!
En vanmorgen reed ik eerst met 8!!! tassen vol spullen naar de kringloop;

Vanmiddag bracht ik een afgeladen volle auto naar de milieustraat:


Daarna voor maar 24 euro de weekboodschappen gedaan, daar werd ik ook blij van! Ik merk dat hoe meer ik opruim, hoe minder aandrang ik voel om (overbodige) dingen te kopen.

En dan ga ik nu de boodschappen opruimen, stofzuigen en dweilen, want vanavond komt er een 1 jarig dametje met haar papa en mama kennismaken. Hopelijk komt ze binnenkort iedere week een paar keer bij ons spelen als gastkindje...

2 opmerkingen:

  1. Lekker joh, weg is weg. Super goed gedaan!
    Vandaag heb ik twee dozen met papier doorgekeken. Het nodige weg gedaan en andere zaken gehouden.
    En er gaat een doos met "papier/tijdschriften" naar een bejaarde dame. Ze knipt plaatjes uit en maakt daar kijkboeken van voor klein grut. Echt geweldig wat ze ermee doet. En ik blij dat het de deur uit is.

    Gr. Tiny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zoveel op kon ruimen, een wat leger huis is fijn.

    BeantwoordenVerwijderen