woensdag 25 januari 2012

25 januari, dag 49, doos uit de schuur


Wat ben ik blij dat ik deze doos uit de schuur heb gehaald! Toen die in de kamer stond, merkte ik pas hoe klam en vochtig ales aanvoelde. Ik ben bang dat dat niet veel langer had moeten duren!

Snel aan de slag: eruit, sorteren, opruimen, beslissingen nemen totdat de doos helemaal leeg is en alles een bestemming heeft gevonden.
Daar gaan we:


Een bak vol magneetspeelgoed; schoonmaken en apart zetten bij speelgoed voor "grote kindjes".


Vloerpuzzel, nageteld, compleet, in de boekenkast bij de andere puzzels.


Fotoalbum van dochter, naar boven in de boekenkast, op de plank waar straks ook de fotoalbums uit de opslag moeten komen.


De grote bosatlas, kan ik toch niet weg doen? Past alleen op de plank van de kinderboeken. Dus daar maar neergezet, helemaal in het hoekje.


3 delen Harry Potter. Waar zullen de andere delen vandaan komen? Deze mogen naar de boekenkast boven.


hahaha, dit boek heb ik duidelijk niet goed genoeg gelezen!!! Nu is het te laat en mag het naar de kringloop... Weg d'r mee!


Allemaal boekjes met herinneringen, deze mogen blijven, maar wel naar boven.


Een prachtboek die ik nog eens wil herlezen en een boekje over Maastricht, waar ik met dochter ben geweest in de zomervakantie. Allebei blijven!


Dit is allemaal voor de doos voor de kringloop. Hup, uit mijn huis en dus uit mijn hoofd!


Het basisschoolrapport van dochter en een geboorteborduurwerk met gebroken glas.
Rapport naar dochters kamer, en borduurwerk moet ik nog over nadenken. Eerst glas er maar uit en wat dan?

Heerlijk! weer een grote sinaasappeldoos minder! Geeft een goed gevoel!

5 opmerkingen:

  1. Lekker, weer een doos weg.
    En goed dat je de spullen naar de kringloop brengt. Is inderdaad uit je huis en dus ook uit je hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, wat goed! Alle dingen zijn weer terug naar hun eigen plek. Het geboorteborduurwerk zou ik uit de lijst halen, en in het babyfotoalbum plakken of leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer heel wat leuks gevonden en weer heel wat weggestuurd. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen jouw Annemarie geboren werd, was onze oudste net een paar uur oud. 11 uur 's avonds op de 12e geboren. Alweer bijna 17, wat gaat de tijd snel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook zo'n borduurwerkje. Heb hem op een canvasje gespannen en vernis over heen gespoten. Is nu al 5 jaar heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen