maandag 30 januari 2012

30 januari, dag 54, schoenenkastje

Vandaag even een snel klusje tijdens het middagdutje van 3 van de 4 gastkindjes.
Het laatste vak van de "India"kast, het deel waar heel veel schoenen ingepropt zijn.




Dit stapeltje is nog van de jongens en vanaf nu mogen ze er zelf voor zorgen. Gaat dus in een tas en zsm naar Groningen.


Van Annemarie en mijzelf elk 2 paar laarzen die terug mogen. Dit zijn de laarzen die we het meeste dragen.


Dit zijn nog nieuwe schoenen die ik al 2 jaar heb, maar die te smal zijn. Ik doe ze maar naar de kringloop. Is iemand anders er misschien nog heel blij mee. Het zijn wel heerlijke schoenen; Eve and Adam...


En dit is de India-kast, die ik als commode gebruik.




7 opmerkingen:

  1. Schoenen blijven een ramp om op te ruimen vind ik. Meeste schoenenkasten zijn niet handig omdat er geen laarzen in kunnen en tot overmaat van rampen heb ik atletiekende kids dus ook nog eens heel veel sportschoenen (alleen dat is al 4 paar voor de een en 3 paar voor de ander) en dan nog gewone schoenen, laarzen zomerschoenen, sloffen....om GEK van te worden!
    Wees maar blij dat jouw (overigens supermooie!) kast nu netjes is! Ik zal blij zijn als ik hier ooit de schoenen heb opgeruimd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goooooooooooo Akeleintje! Overigens een prachtkast zeg! Ben spontaan begonnen wat puin te ruimen hihihihihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel ander gezicht, met maar een paar laarzen erin. En als je de te smalle schoenen nog een kans wil geven: ik heb bij mijn klus vandaag stretch-spray gevonden voor knellende schoenen ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo, schoenen en dan vooral laarzen, staan altijd in de weg en nemen véél te veel ruimte in beslag. Ik heb het gros van m'n schoenen in dozen staan en de laarzen in van die laarzenspanners, want anders ligt alles over de vloer van de kast te dweilen, waarschijnlijk naar voren, net waar ik wil gaan staan om een bloesje van de hoogste stang te vissen... waar ik vervolgens niet bij kan en een krukje moet pakken, hahaha.

    Maar je hebt het héle India-kast af! Lekker hè, weer iets helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn schoenenrekje is nu echt het enige waarvan ik kan zeggen dat het altijd netjes is. Maar ja wij zijn ook maar met zijn tweeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoenen zijn en blijven gewoon onhandig. Maar die van jou zitten keurig in je kast.

    BeantwoordenVerwijderen