dinsdag 27 december 2011

27 december, dag 25, 1e papier-vak van de mandjeskast

Ik had, toen ik alle knutselmandjes uitzocht en opruimde, mezelf beloofd/opgedragen, dat de overgebleven 2 vakken, die vol lagen met allerlei papieren en bonnetjes en administratiespullen, in de kerstvakantie aan de beurt zouden komen. Dus het moest er vanmiddag maar eens van komen. Tenminste... een beginnetje. Dit was 'm:
Het bovenste vak heb ik leeggemaakt en gesorteerd op -Akelein, -belasting en overige administratie, -wat kan weg, -wat kan ergens anders. Er lagen een heel aantal lege mappen in, die nu eindelijk in gebruik zijn genomen. Op soort in mapjes gestopt. Nog wel alles erin gedaan, per mapje ga ik later nog eens alles op de goede volgorde leggen. De mappen staan nu in de boekenkast:
En tot mijn verbazing bleef er echt bijna niks meer over! Mijn map met maandstaten, een werkagenda van 2011, die ik nog voor de belasting nodig heb en een vorige week vergeten overdrachtsschriftje van 1 van de opvangkindjes die 'm volgende week weer mee naar huis krijgt.
P.S. voor de oplettende kijkers: de bovenkant van de mandjeskast is ook weer opgeruimd;-)

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk weer zo´n opgeruimde kast... Momenteel is zelfs mijn wederhelft spontaan begonnen met het uitzoeken van een map met administratie. D´r moest wat bij maar dat paste niet meer. Fijn dat het besmettelijk is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed, zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik moet ook onze papierenhandel doorspitten... krijg nu al nachtmerries... Ik pak het denk ik maar aan zoals ik het kratje heb gedaan of zoiets...

    Wat een mooi opgeruimd kastje is het nu, super dat de bovenkant ook aan kant is.

    Als je nu in je woonkamer zit, zit je vast te genieten van de "rust" om je heen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al je blogs gelezen en ook ik krijg opruim/uitzoek en weggooi kriebels. Dus ik ga mijn eigen blog, http://ruthhoosemans.punt.nl nieuw leven inblazen en volgende week starten met ook elke dag een klusje. Als ik zo om mij heen kijk ligt er werk voor 5 jaar.....

    BeantwoordenVerwijderen