vrijdag 9 december 2011

9 december, dag 10, mandje 2 van de knutselkast

Weer een "iets minder erg" mandje.
Lang niet vol, maar mijn theorie is, dat deze minder volle mandjes alvast klaar zijn voor een deel van de inhoud van de overvolle mandjes die nog komen... En dan goed gesorteerd hopelijk! Wat zat er allemaal in en wat gebeurd ermee...
Dit kan allemaal in de kinderknutselbak onder in de boekenkast. (En dat heb ik dan ook meteen gedaan!!!)
Dit is naar boven in de wolbak gegaan.
Armband en 2 kettingen (wow, die had ik ook nog!) in het mandje in de la van de Indiakast in de gang.
3 lieve, kleine, geparfumeerde borduurpakketjes, die ik vorig jaar op de handwerkbeurs heb gekocht en waar ik nog niet eens aan begonnen ben. Iemand die ze van mij wil overnemen? Ze mogen terug in het mandje.
Lintjes, een matrousjka-sleutelhanger en een zakje inieminiehartjes. Samen in een zakje terug in het mandje. In de andere mandjes zal ik nog veeeeeeeel meer van dit spul tegenkomen!!!
Een stokoud papieren tasje uit Parijs met allemaal restjes catania-katoen. De restjes gaan in een nieuw zakje naar boven in de wolbak.
Tsja, wat moet ik hier nou mee? Geen idee... Toch eerst maar terug in het mandje. Wie wil het gratis hebben?
Hup, in de boekenkast! Deze is makkelijk;-)
En dit verdwijnt in de vuilnisbak. Overdenking: Hoe kunnen er zoveel spullen in een lang niet vol mandje zitten. Waarom is het zo moeilijk om dingen weg te doen? Hoe kan het dat ik zoveel spullen heb. Weet je dat er in de gang nog net zo'n kastje met 9 mandjes staat? Volgens mij krijg ik gemakkelijk 365 dagen vol... Als je iets ziet wat je graag wilt hebben, laat dan een reactie achter en dan stuur ik het je toe met een mooie kaart, zodat ik het kan combineren met mijn andere 365 dagen, elke dag een kaartje versturen-blog.

4 opmerkingen:

  1. Wat kan een mens toch rijk zijn, niet? Kom je kettingen tegen waarvan je vergeten was dat je ze had en nu ook nog weer een opgeruimd mandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je komt hartstikke leuke dingen tegen. Armband en kettingen, kijk da's nog eens leuk tegenkomen. Eigenlijk zijn een heleboel leuke dingen zo weer op de goede plek...

    Ik ben er nog lang niet, maar ik denk dat ik makkelijk 365 dagen kan vullen, waarschijnlijk meer, maar dat is niet erg... Op deze manier is de afdeling opruimen van het huishouden best te pruimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, op het punt van creatieve kastjes kan ik je nog geen adviezen geven; ik heb ze tot nu toe voornamelijk voor me uit geschoven.
    Alles wat je leert tijdens het opruimen van deze kast met al die crea-mandjes; ik leer er graag van.

    Ondertussen wil ik maar zeggen: vooral doorgaan!

    Groetjes, Nelleke (kastje-per-dag)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Wat ben je goed bezig!
    Ik heb gister een blog aangemaakt en ga vandaag vandaag beginnen!

    Maar zag je borduurwerkjes (die geparfumeerde), zou je mij willen mailen (wijkhuijs@live.nl) hoeveel je hiervoor wil hebben?

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen