donderdag 1 december 2011

1 december, dag 3, la 2 van "India-kast" in de gang

Dit is de tweede, en ergst uitpuilende lade van de kast in de gang, voordat ik begon. De la voor alle los rondslingerde spulletjes en prulletjes en rommeltjes.
En precies 20 minuten later gaat de lade zo weer in de kast terug:
Weer een tasje vol afval in de container, een zak vol makeupspullen, etuitjes, proefmonstertjes enz. naar de kamer van dochter. (daar mag zij het uitzoeken), gereedschap in de schuur. Wow, ik zou bijna trots op mezelf worden. Maar dit is nog maar het begin, he. Niet te vroeg juichen, Aaf...

5 opmerkingen:

  1. Heeee, leuk, nog een lotgenote! En ook al zo goed bezig... Lekker toch, erachter komen dat het eigenlijk best meevalt allemaal... : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, grappig zeg, zie ik net nadat ik me bij 2 bloggen van je heb aangemeld als volger dat je bij mij al en berichtje hebt achter gelaten! Wat is blogland toch klein : ))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie je wel je kan het wel!!!!!!!Super he, heb het vanmorgen nog aan een professioneel iemand vertelt en die vond het zo goed.
    We zijn met z'n allen goed bezig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent rap bezig, super hoor. Wat een verschil maakt het, hè. Nu kan je tenminste gelijk iets vinden in het India-kastje.

    Ik ben nu sinds zaterdag bezig, elke dag doe ik een kastje/of klusje... en tot nu toe ben ik er héél blij mee... maar ik ben nog niet bij de moeilijkste klussen c.q. lades aangekomen.... Uitstellen kan ik ook nog steeds héél goed, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Trots is hier op zijn plaats.
    Goed gedaan!

    Groetjes, Nelleke (kastje-per-dag)

    BeantwoordenVerwijderen